Thursday, May 8, 2014

Masa lalu

I think dua benda dalam hidup aku yang paling ramai orang nak tahu adelah:

1. How the hell aku boleh clash dengan my ex bf
2. How on earth aku boleh kawen dengan husband aku sekarang.

I guess yang no. One tu have 2 diff sets of stories.
My story and his story.

Dan niat aku menulis harini adalah bukan untuk jelaskan dua benda kat atas.

Sebab biarlah rahsia antara org2 yang rapat dengan aku. Die dan jugak kawan2 die.

Dan cerita aku dengan husband aku xdelah cerita macam fairy tales pon. Xde he gave me flowers. Auwwww.. no....

Cerita die boleh di sum up kan sebagai dan bertemulah jodoh yang tuhan tetapkan untuk kami. Camtuuu...

Apa aku nak bagitau harini adelah pasal takdir. Jodoh. Ajal. Rezeki.

Kita manusia. Tak mampu menolak aturan Allah.
Kenapa Allah tak bagi kapel? Sebab ni lah..sebab lepas da kawen ade istilah ex bf dalam hidup...

Husband pon ade exgf die. Tapi magically tuhan bagi aku no jelous feeling at all dengan ex2 husband ni.. xtaulah kenapa.

Tapi bagoslahhhh.. sebab kalau nak diikutkan aku ni memang manusia yang tahap jeles melampau..

Ape2 pon aku harap semua yang cross path dalam hidup aku sebelum ni mampu maafkan segala kesalahan yang aku penah buat. Dan aku pon da maafkan semua yang mana tersalah or terlebih terkurang.

Aku doakan semua orang bahagia dengan hidup masing2.

Masa lalu akan tetap kekal sebagai masa lalu.

Semoga kita semua akan berjumpa semula di syurga nanti..

Insya allah..

No comments: