Friday, July 18, 2014

Our baby

Our baby for time being.

Alhamdulillah. Walaupun Allah belum berikan kami little caliphs yet.
Allah berikan satu lagi keinginan kami.






Haritu fly to kl.
Our seats got separated.
I duduk lane 17
Husband duduk lane 18.

Tetibe rasa sedih.
We never separated that far since marriage.
Masa tu da fikir. I cant be without him.
Masa flight take off. I put my hand at the back of my seat so i can hold his hand.

Berbeza baris je.
Tapi rindu sangat rasa.
Baru perasan yang kami xpernah xtido sama.
24 jam bersama. Since kawen.

Now we work together.
Sama2 ikut sunnah nabi dengan berniaga.
Alhamdulillah..

Ade pro dan cons die.
Apa pun i just love the fact that i can always be with him.
Touch him when i miss him.
Ask him to hug me when i feel like it.

Nikmat paling besar yang tuhan bagi.
Alhamdulillah

No comments: