Sunday, November 23, 2014

dilema

Dilema seorang isteri.

Taktahu bila masanya Allah akan bagi zuriat buat kami. Aku da mula fikir macam2.

Semalam period lewat sehari. Sehari je. Tapi aku da expect macam2. And aku ajak husband teman beli pregnancy test.

Balik rumah aku fikir fikir. Dan fikir.
lepas tu ke toilet and aku da period pon.

Dan masa tu jugak aku da fikir. Kalau aku mmg xbole bagi anak for my husband. Apa akan jadi? Sanggup ke aku nak bagi husband aku kahwin lagi? Kalau die kahwin lagi n that other wife bole mengandung. Adakah dia akan syg the other wife lebih dr aku?
Perlukah lagi aku dalam hidup dia kalau dia dah ada wife lain and anak?

Perlu kah aku lari n bina hidup tempat lain. Obviously husband perlu lebih masa untuk anak n ibu for his kids. Aku fikir sampai situ.

Tapi buat masa sekarang aku tak tahu. Aku tak tahu apa pilihan yg akk aku buat.

No comments: