Tuesday, June 3, 2014

Sempurna

Jika ditakdirkan aku peknent
Benda pertama aku nak buat selepas berkongsi peradaan happy dengan husband adelah.

Beli brg untuk majlis berendoi.
Hehehe..

Percaya tak kalau aku kata bile kite sayang kat seseorang tu macam mana die sakitkan hati kite pon jauh kt dalam hati ni kita still sayang kat die.

Dalam hati ni selalu doakan kebahagiaan die.
Walaupun dah tak berjumpa.
Malah mungkin dia dah benci kite.

Sesetengah perkara yang Allah da tetapkan aku xmampu nak explain..
Contohnya jadi seorang perempuan.
Kena redha di syurga nanti husband ade bidadari sekalian yang ramai.

Kalau berfikir dengan otak aku ni memang xtercepai akalku
Tapi ni apa yg Allah da tetapkan
Apalah hak aku sebagai hamba utk menolak.

Cuma aku tahu di syurga nanti semuanya akan jadi sempurna.

Sempurna untuk aku.kau dan semua.

No comments: