Thursday, June 19, 2014

Wishlist.

I just got back from our so called honeymoon
Tapi xtaula perasaan tak honeymoon sangat sebab da kawen setahun.
We went to pulau perhentian je.
Short gateaway before puasa.
And after a long hardwork from memasang and meroboh pelamin.

Atleast one thing from our wishlist is crossed.
And waiting for another one to be crossed by this early july insya allah..





3 hari dua malam sorang rm280 including bot transfer. Penginapan and snorkeling 5 points. Not bad la..

Sbb not including makan. We spend around rm200 for makan untuk dua orang. So total around rm800 plus minus.tapi next time we plan to juat redah je xpayah book ape2. Sbb actually total damage for boat transfer and snorkeling baru rm100 per person. Sampai sana pandai2 la korang cari tempat nk tido. Tapi pegi weekdaysla. Kalau weekend buat gitu memang jawab die tido tepi pantaila.

Btw masa kemas2 barang sebelum pegi pulau hidung aku berdarah lagi sekali. Its a big deal okay sebab seumur aku hidup ni second time aku berdarah hidung yang meleleh leleh ni. Aritu abb maybe penat sangat pasang pelamin sampai peluh2 seluruh badan.

Tapi kali ni waktu subuh kot. Time sejuk2. Husband aku pon da pelik da. Aku apatah lagi..tapi taknaklah tunjuk gelabah depan husband. Buat rileks je..

Btw early july ni dengan izin Allah aku akan bukak satu lagi cawangan seyf amalin hijaab di kbmall. Harap korang boleh doakan aku.. semoga kita semua berjaya di dunia dan akhirat.meniaga ni best jugak. Sambil cari rezeki halal niat nak ikut sunnah nabi muhammad. Harap dapat bantu timbangan kebaikan di akhirat nanti.

Till next time guys.

No comments: