Tuesday, February 18, 2014

Baby???

Bile tgk baby..tengok orang pregnant..diriku ini memang rasa nak sangat ade baby cepat2.. tapi semuanya suratan.. dan juga aturan Allah... i have been married more than 8 months now.. rasa macam baru je bulan lepas kawen..hohoho

Aku mmg ade period pain yg sgt teruk tapi tanak gi jumpe doc sbb macam bersungguh sangat pulak..kawen xsampai setahun pun lagi..

Sedih jugak sebenarnya bila terfikir yang aku maybe xmampu bagi anak kat my husband.. tapi aku cuba buang fikiran negatif jauh2.. hahah..bimbang kottt..kang suami aku dah ade alasan nak kawen lagi satu..mih3...

Act aku and husband busy giler..otak aku ni cam xde masa nak rest..gerak je 24 jam..aku rasa cam.percentage aku guna otak aku ni lebih banyak lepas kawen daripada masa belajar dulu...

Mungkin sbb banyak pikir aku jadi stress pastu baby susah nak lekat..tapi aku pon cam xtau..bilalah masanya aku dgn husband boleh lari dari kesibukan ini.. kalau tengok schedule aku free bulan 4 je.. pastu straight sampai bulan 9 busy.. puasa nanti lagilahh..mcam2 plan dalam otak aku ni tunggu nak execute dan dpt kebenaran dr husband aku je..

Aku rasa aku nk pindah rumah lagi sekali. To a more smaller house. Rumah yang aku mampu handle dengan kesibukan aku ni.. nak dua bilik..satu stor..satu dapur..satu ruang makan.satu ruang tamu.dua toilet and no lawn sebab aku xdek masa nak jaga bhagian luar rumah kalau dalam rumah pon xsempatt..

Sekarang ni rumah aku ade 3 bilik..dua toilets..dua ruang tamu..satu dapur..satu ruang makan and a big yard. Sumpah aku xsempat nak jaga semua..sobssss..

Balik pada isu anak..korang doakan aku dapat baby bile tibe masa yg paling sesuai..betul jgk ckp husband aku. Rmh skrg xsesuai utk baby sbb banyak nyamuk and bla3.. i need a simpler house to welcome my baby..

No comments: