Ramadhan ketiga sebagai isteri

Salam Ramadhan buat semua.

Harini hari keenam selesai menunaikan ibadat puasa.
My routine as a wife mestilah masak sahur untuk suamiku.
Jangan main2. Suamiku ni makan sahur sampai 3 kali tambah.
😂😂😂

Alhamdulillah.
Husband memahami sejak 6hari puasa ni sekali pun aku tak pernah masak berbuka sebab kami beli kat bazaar je. Yelah. Keluar kerja sampai rumah dah pukul 6. Nak masak apa??

Syukur dapat suami penyayang bagi je aku rehat sampai azan maghrib. Aku punya pemalas nasik bungkus husband pun aku xletak dalam pinggan. Malas nak basuh. Hahahaha

Hidup berdua ni serba salah kalau nk masak. Suami pulak jenis xmakan lauk yang dipanaskan. So takyah berharap nk masak lebih time buka utk buat sahur. Memang takkan terjadi. Tiga tahun kawen memang macam itulah.30 hari kena masak sahur.

Pastu bulan2 puasa ni dua dua lapar asyik bercakar mcm anjing dengan kucing. Dah berbuka elok baik balik. Lols.

Korang laki bini pun mesti mcm weolls jugak kan?? Hahaha
Bahaya perut lapar.

Comments

Popular posts from this blog

DIY: veil nikah part 1

diy pelamin nikah part1