amat sangat sungguh kuat jeles

saya tak inginkan seorang lelaki yang digilai dan dikejar oleh ramai wanita. sebab cantik itu sangat subjektif..setiap orang ada charm dia masing-masing. orang tua pun ada lagi perempuan muda nak ngorat..kecantikan akan pudar ditelan masa. tiada siapa yang boleh melawan hukum Allah.. saya tak ingin merasa insecure apabila saya tua nanti.

saya bukannya cantik sangat nak mengharapkan teman yang sempurna fizikalnya.. tetapi lelaki yang bakal bergelar suami itu akan jadi lelaki yang sempurna di mata saya. tanpa cacat cela.. insya allah...

tapi saya harapkan seorang suami yang menerima saya seadanya. yang saya boleh merasa tenang kerana saya tahu dalam hidup dia hanya ada saya. tiada kawan perempuan lain yang berkongsi masalah dia. tiada orang lain yang tahu tentang naik turun hidupnya kecuali ibunya.

saya harapkan dia mampu menerima salah dan silap saya. yang mampu menjadikan saya seluruh hidupnya.

ya, saya memang mengharapkan banyak benda dari seorang lelaki. tetapi yang paling utama, saya tak mahu berkongsi apa-apa pun perihal lelaki kesayangan saya dengan orang lain. walaupun hanya satu panggilan manja. no,no,no...

saya memang seorang yang sangat kuat jeles. saya tak boleh tengok pun tunang saya senyum kat perempuan lain. dalam hati rasa sangat sakit lalu rasa nak larikan diri jauh2 sebab tak bagi tunang nampak muka sedih saya. :'(

btw, now im hunting for this dress.. harap sangat2 dapat pakai baju ni...lawa kan?? xde istilah nk sembunyi2 baju apa.. korang tengok jelah.. manatahu korang dapat idea nk reka baju sendiri nanti...


Comments

Popular posts from this blog

DIY: veil nikah part 1

diy pelamin nikah part1