Monday, February 4, 2013

tema

dulu sebelum berada dalam perjalanan menuju perkahwinan.aku rasa macam aku da siap prepare sume benda. warna tema, pelamin, baju kawen dan bla3.

tapi sekrang ni aku tengah buntu sebab tak tahu nk pikih baju kaler apa untuk majlis rumah aku nanti. tak sangka benda ni akan jadi sebegini kompleks untuk diselesaikan. encik tunang senanglah, rumah dia da takde pelamin. lagipun awal-awal lagi dia da chup warna hijau emerald. terpaksalah aku pilih warna lain.

nak pilih pakai tudung apa pun sangatlah susahnyeeeee punnnnn... tapi aku ingat nak pakai shawl je sebab mas tunang haritu, muka aku tak nampak bulat sangat dengan pemakaian shawl tu.. huuuu...

dengan pelamin yang aku nak DIY sendiri.. sebab aku memang nak buat sendiri. simple pun takpe...janji aku buat dengan titik peluh aku sendiri..

p/s: tolong bagi idea warna tema yang sesuai untuk aku. aku nak kaler dark brown tapi mak cakap xlawa lah pulakkkkk..tapi aku rasa okay jeee. senang2 aku sewa jelahhhh.. sewa 3 pasang..hahaha

No comments: