Sunday, May 26, 2013

diy bunga tangan brooch

this is the fastest diy yang aku pernah buat..

macam biasa, aku ni manusia yang suke benda lain dari yang lain..pada suatu hari yang lama dulu, aku penah google pasal bunga tangan ni pastu aku jumpa benda yang di panggil brooch hand bouquet ni..

baru-baru ni baru aku teringat balik dan aku terus decide nak buat benda ni untuk bunga tangan time aku akad nikah.. and this is my inspiration..

 
 this is gorgeous tapi aku da lupa mana aku copy gambar ni..

and kat bawah ni pulak adalah bunga tangan aku.. aku guna 5 brooch je sebab guna lima pun bunga neh da berat..




bunga ni orang panggil hygendrea..betulla kot eja camtuh.. bunga neh sangat lawa kalau yang fresh tapi of coslah aku guna bunga tiruan je..kos untuk buat benda ni adelah rm 12 sahaja.. sebab brooch tu ambik brooch lama yang da tak pakai...

brooch tu dilekatkan dawai and act as another flower dan dimasukkan di celah2 bunga tu..okaylah, simple je..i will be bringing this flower dengantangkainya yang panjang di hari pernikahanku..eceh...
nanti aku post gambar di hari kejadian..

No comments: