Wednesday, May 1, 2013

hari buruh 2013

1 mei 2013.. hari pekerja...tahun pertama aku menyambut hari pekerja... tetapi tahun pertama ini juga aku menyambutnya sebagai seorang penganggur. i already resign from my last position in al-ikhsan. and now im officially a trainee housewife ;p

aku suka bulan mei sebab bulan ni birthday aku. tapi tahun ni, aku yakin yang tunang aku takkan ingat birthday aku sebab aku rasa dia tak tahu pun bila birthday aku..rasanyalah kan..tapi kita sama-sama tunggu dan lihat apa yang bakal berlaku tahun ini.. tahun-tahun yang lepas, kita lupakanlah..

tapi last year, pukul 12 tgh malam bday aku, aku berada kat lab robocon tengah struggle siapkan final year project aku..

hari terakhir bekerja, jadual kehidupan aku tersangatlah pack. in fact, i just came back from kbmall sebab tolong tunang aku siapkan last touch up kedai dia. bukan last touch up sangatla sebab semua benda pun dia nak touch up..hehehehe



aku ni tersangatlah grumpy..cepat sangat naik angin tapi tunang aku ni cakap elok je dengan aku..rasa bersalah pun ada jugak..orang layan kita elok2, kita still lagi nk muncung, nak merajuk..orang perempuan ni susah sangat nak difahami..

hari ni aku maak spagetti untuk kawan tempat kerja. tetapi, tunang aku tak pernah lagi rasa aku masak spagetti. jadi, aku rasa macam agak kurang hajau kalau aku masak and bagi kawan-kawan aku makan sedangkan tunang aku belum rasa pun lagi masakan aku tu.

jadi, pagi tadi aku bangun awal dan bungkuskan sikit untuk encik tunang. siap drive bawak bekal pegi rumah dia pukul 9.30 pagi tadi...sweet tak? sweet tak? aku tau aku memang sweet..hehehehe



semua gambar nak senget..pandai2la korang sengetkan kepala ye..huhuhu

No comments: