Wednesday, July 31, 2013

of isteri pemalas,dilema nama anak dan juga suami tafff!!

husband is at the gym..

harini aku jadi isteri  yang pemalas sikit..tadi da pesan awal suruh suami makan kenyang-kenyang lepas main gym..pastu balik nanti terus bawak balik lauk untuk sahur..

sebab harini aku malas..malas masak, malas kemas rumah...sekarang aku duk depan lappy tengok movie sambil makan megi je..huhuhuhuhu

biasalah kadang-kadang malas..thats human okeyh!!

btw, few days ago aku mencari-cari nama untuk anak..dan baru aku sedar, adalah susah nak cari nama anak sebab pilih nama anak ni akan dipengaruhi oleh kawan-kawan kita..ada nama yang husband suke aku tak suke sebab bile certain nama tu disebut aku terus terbayang muka manusia yang aku kenal..hohohoho..nonononon..

dan adakah suamiku sayang bagi suggestion nama HARIZ???

i was like, Bieee....tu nama my ex-bf..

and he was like, ohhh,ehhh?? okay, takyah-takyah...

there's no way i would name my children the same name as my ex or his.. rolling eyes..

tengoklah betapa selambanya bapak korang ni anak-anak

but, i know i want just one word name.simple.and i come across these three names..

1. sa'ad
2. sa'id
3. Arsalan

okeyh, sounds soooo old school saad and said but tu nama sahabat nabi yang dijanji syurga okeyhhh..

and hubby was like nak MOHD kat depan...and dalam aku da "there goes my one word simple name" tapi mulut cakap "okeyh bie"..hipokrit sangat..hohohohohoho

nama pompuan??? nantilah dulu..nak anak kembar lelaki nak nak nak nak!! hahaha..kau ingat ni oder lauk kat dapur???




left: husband back then, masa dengan ex die dulu2 kottttt..muahahahaha..sooooo not my type kurus2 gini..tapi sebenarnya masa mula2 kenal die, die kurus macamnilah..berat 64kg je..hoh! aku pun boleh lawan berat die dengan sekelip mata jerrrr..

right: husband now..yang ni i LAIKE sangat..ni memang taste akulah biceps besar2,boleh drooling..takpe, sebab dah jadi laki..muhahahah..berat?? 71kg kauuuuu..nampak tak betapa aku masak sangat best??? tibah sangat...hahahahah

No comments: