Monday, February 23, 2015

dilema

Aku dlm dilema yang teramat besar.
pilihan yang aku ada hanyalah samada aku mau lapar. Atau aku mau pening.

Aku bole jadi sihat tapi perut akan berkeroncong.
dan bile aku makan. Aku akan serta merta jadi tidak sihat. Sangatlah letih..

Aku ade tanya rian. Agak2 bile morning sickness ni nk habis. She said she dont know sbb die tak muntah2 macam aku.

I know..my morning sickness is not that bad. Ade orang tu sampai masuk hospital.
but still. Aku rasa mcam i belong on the bed and on the bed only.. i dont know how to keep on going.

Im so sad sebab i have so many things in my mind
so many things i wanna help my husband with. Tapi macam kesakitan ni takkan berakhir.

Now ingat zaman dulu2 masa bertenaga sangat. Makan pon sampai berpinggan pinggan. Tadi pergi makan meatballs dgn husband. 20biji kongsi 2 orang. Dulu setiap orang oder 20biji. pastu oder chicken wings lagi. Fries lagi. And sume tu habis. Now...

Itu yang buatkan aku sedih. Sikit2 Allah tarik nikmat. Tapi takpelah. Allah nak bagi anak. Insya allah. Semoga anak ni mampu menolong aku dan suami dalam kubur nanti. Tu je satu2nya yang aku harapkan. Bila aku dan suami mati nanti. anak2 ni yang akn mendoakan setiap hari.

Pastu aku ni still mimpi yang bukan2. harap tak ada apa2 yg buruk berlaku. Mintak panjang umur ya Allah. Agar mampu lihat anakku membesar..


No comments: