Wednesday, August 3, 2016

Bersama jaga diri

Kadang kadang bila husband spend so much time at gym.
Aku rasa sunyi and marah.
Tapi bile tengok org lain semua lepas kawen makin bam2. 

Husband pun bambam gak tapi he looks good. For a 31 years old man. 

Tq husband for taking good care of yourself.
Makes me more excited untuk kuruskan badan supaya dapat stay fit and healthy with you.. 😘😘😘

Sedar take sedar we have been married for more than 3 years. Wow. Thats an accomplishment. Orang cakap 5 tahun pertama macam2 dugaan. Its true. We fight a lot. Tapi suprisingly aku jenis yg xmelawan.

Kalau gaduh pun aku akan senyap je. N merajuk for an hour. Kalau husband xpujuk pun esok bangun pagi mesti macam xpernah merajuk pun. (So matured kan?? 😝😝😝)

We never know our limit until we are pushed to it. Nampaknya sejak kahwin ni tahap kesabaran aku sangat tinggi. Hahahaha

But ada something about my husbang yg buatkan aku xmelawan dia. Sebab since kami kawen die takde buat hal dgn perempuan lain. Xde contact tru wasap or papelah. 

Bagi aku kalau kami miskin. Xde duit. Susah. Apa2 cabaran sekalipun aku tak kesah. I will be with you forever. Tapi tolong jangan ade org ketiga.

Selama mana beliau jaga hati beliau. Macam tu jugak aku akan jaga diri aku. 😘😘😘

Lotsa love. For my husband yg masih memancing di mana pun xtaula. Pada pkul 2 pagi. Huhuhuhu 😂😂😂😂

No comments: