Wednesday, October 31, 2018

misi visi 2019

tahun depan aku dah nak masuk 30 tahun
dan alika, my daughter dah nak masuk 4 tahun.

aku rasa aku nak slow down dah travel after tahun depan sebab aku nak get ready for second baby.
baru planning okay, belum preggy.
biasalah aku ni orang yang sangat over planning.
memang trait seorang engineer gitu..
sebelum buat apa-apa mesti access situation from every angle possible.
gituhhhh..
walaupun aku ni bukanlah seorang engineer tapi tulah, hahahahaha

so aku ada satu impian lagi..
iaitu aku nak start main violin balik.
i know i have been saying this since few years back.
im just to busy to start playing again.
kena start belajar semua balik sebab seriously speaking aku lupa all the notes already.
i hope it will all come naturally.

2019;
-buy a violin
-masuk kelas violin dengan Alika
- play game of thrones theme successfully.

thats my 2019 misi dan visilah kiranyaa
tapi yang last one tu rasanya 2020 baru boleh capai kot bergantung kepada progress aku sendiri..
mari berusaha!!!!

No comments: