Monday, April 29, 2013

tapi bukan aku..

manusia ni memang susah sangat nak menghargai permata depan mata..masih lagi nak cari kaca-kaca yang hanya akan melukakan. aku bukan nak cakap orang. malah aku nak bagitau diri aku sendiri macam tu lah..

jadi sebelum aku buang permata yang berharga yang aku ada, baiklah aku cepat2 sedar diri. sesiapa yang da sakitkan hati aku dan buat aku nanges sampai bengkak mata dan bengkak hati aku boleh blah dari hidup aku dan pergi sakitkan hati orang lain selain aku. there's a reason u dont make it in my life now. perhaps, more than a reason..

carilah orang yang boleh membahagiakan kau dan yang paling penting orang yang kau boleh bahagiakan, tapi bukan aku..aku doakan kau akan jumpa perempuan yang mampu buat kau jadi seorang lelaki hebat..

aku sudah jumpa adamku, yang jauh terlebih baik untuk diriku...

No comments: