Monday, July 20, 2015

Last preparation

Another two days before another appointment with the doc.

Right now I'm beyond tired.
Berdiri sekejap penat.
Jalan sikit penat.
MAKan sikit ngantuk.
Rasa nak tido jeeee..

Perut pulak asyik buat hal.
Kalau kat rumah xdenye nak pergi toilet.
Siap sembelit lagi.

Naik je kete. Die punya memulas tu macam xmenyempat.
Ni lagi buat aku rasa nak duduk rumah je...

Maybe i really should stay at home je skrg..
Ade sikit2 lagi barang baby seyf yang belum dibasuh.

Badan pon rasa tak selesa sangat2.
Sakit pinggang. Sakit perut. Kaki sembab.
Dan macam2 lagi lahhh..

Last scan kedudukan baby tak betul. Kepala die still kat bahagian atas. Rasanya right now kepala die still kat atas.
Hopefully by the time nak beranak kepala dah turun ke bawah.

Berharap dapat bersalin normal.
Tpi kalau tuhan takdirkan ceaser. AKu redha.
That means aku memang tak mampu nak tanggung sakit contraction. Dats why Allah takdirkan begitu.

Yang terbaik bagi aku dan baby..

LAgi dalam list yang belum dibeli sebab aku malas nk transfer duit adalah:
1. Nursing cover
2. Breast pump. Nak beli malish ilaria.
3. Set berpantang nona roguy
4. Bengkung nona roguy.
5. Katil berpantang.

Tu je. Insya allah tutup akaun hujung bulan ni. AKu akan settle kan beli semua.

No comments: