Satu ayat

Aku kalau marahkan husband aku.
Aku Akan diam je.. malas nak bertekak.
Sebab aku tau nanti makin aku naik suara.
Makin naik hot die..

MEmang berbeza gile dengan zaman bujang dulu.
Kalau dulu. Mesti nak bertekak sampai menang je.
XKiralah suara sampai pitch berapa.

Sekarang aku angkat suara sekali je pastu cepat2 sedar dosa.
terus diam. Pastu mogok kat rumah. XPayah ambik tahu urusan dia. SUkehati die nak buat apa dalam rumah tu.

AKu just lepak atas katil layan online.
Layan running man gelak sorang2.

Husband pulak memang tidak akan pujuk.
Makin aku lari. Makin die turut sama lari.
Lebih kurang dua hari mcm tu.
Dalam dua hari tu tetiba lah die jadi rajin.
Tolong basuh baju. SIdai baju.
Mandi wangi2. ENtah pape lagi die buat. Aku buat xtau je..

Pastu lepas dua hari. Bila2 aku nak pergi mana2 bertembung dengan die. Die akan sekat jalan aku.

Satu ayat je beb. Satu ayat je die cakap.
"JAnganlah marah bie"
Tu je. PAstu mesti aku dah xmarah dah.
Xkirelah sebelum tu aku menangis siap pikir macam2 lagi.
Tukar profile pic kat fb. Dan macam2 bende rebel lagi yang aku buat..huhuhuhu

Comments

Popular posts from this blog

DIY: veil nikah part 1

diy pelamin nikah part1