Sunday, January 13, 2013

my second pair of shoes: puma rio racer

my second pair of shoes.. puma rio racer.. ni kasut for kids.. sbb tu dia sangat comel dan harga die murah... mine is the biggest size which is 5 dan semestinya ada tali kasut..

blog xleh upload gambar... sighhhh

since keje kat al-ikhsan ni, rasa macam minat pulak kasut2 sukan macam ni..

btw, i met his parents already.. dia datang ambik saya kat stesen bas greenwood.. masa tu saya baru bangun tido, terus dia bawak balik rumah dia. saya mcam blur2 agi time tu..rumah dia kat taman sri gombak je..xsampai 5 minit da sampai depan pintu rumah die. doa penenang hati pun xsempat habes baca lagi... perasaan malu tu takyah cite lah kan... rasa tak tahu nk buat apa, or cakap apa..

tapi sampai je saya dengar die cakap kat mak dia. " ma, inilah amal.."
masa tu saya rasa cam, okay this is it! saya dengan perasaan malu terus salam tangan mak dia siap cium tangan lagi.. masuk je dalam rumah, ayah die tengah tunggu siap kat atas sofa..

tapi saya sebenarnya da stalk fb dia dan adik beradik dia, fb ayah die pun saya da stalk sebenarnya. betapa mendalamnya kajian saya buat sebelum g jumpa mak ayah die. hehehehe.. masa ayah dia cite pasal abang-abang dia, bisnes family diorang, sebenarnya saya da tahu sbb pertama, dia selalu bincang ngn saya pasal camneh. kedua, sbb daya da tahu awal2 dari fb..hehehe

overall, everything was okay..saya cakap dengan ramah dan penuh berjaya...rasanyalah kan..hehe.. then saya teman die drive balik Kb from KL. something yg saya janji untuk buat kat dia. akhirnya saya berjaya tunaikan jugak...alhamdulillah..

i think he is the most understanding guy.. dia boleh tolerate dan memahami semua perkara. tapi die sangat tegas. sekali die cakap no, taknak, jangan or tak boleh, it takes more than a smile to make him change his mind. hes perfect.. simply because im in love with him.. ;)

semalam die merajuk tapi at the same time it was soooo comel. tapi adelah beberapa ketika saya rasa cam ade bnda tak kena.

sebelum makan, saya msg die, "makan kenyang-kenyang syg"
die jawab depan-depan saya. " rasa semangat lak nak makan banyak-banyak. rasa cam nak makan ngn pinggan sekali"

hehehehehe.. alololo, comel nyeeeeeee!!!!!

No comments: