Tuesday, January 1, 2013

FB status

kita cuma merancang...Allah yang menentukan..dan kita kena yakin bahawa perancangan Allah adalah yang terbaik.. kena percaya dan bersangka baik dengan Allah.. ok kawan-kawan??

kadang-kadang semua benda da perfect and kita da merancang..nak kawen cepat-cepat ke tunang ke apa ke..tapi tibe-tibe ada benda tak diduga berlaku.. masa tu kita kena yakin dengan Allah.. kena ingat bahawa semua yang terjadi tu atas kehendak Allah..

jodoh tu bila sampai masanya, semua akan dipermudahkan.. 
mungkin terus kahwin..
mungkin tunang dulu..
mungkin tunang kejap..
mungkin tunang lama..

macam kawan-kawan saya sendiri, ade yang plan tunang sekejap tapi tibe-tibe ada benda yang terjadi.. ade benda yang menghalang..semua tu ketentuan tuhan.. saya yang berada jauh dengan kawan-kawan ni mendoakan agar kawa-kawan saya semua cepat-cepat kawen..(sape yg tanak kawen awal kan?)

insya Allah, saya doakan yang terbaik untuk semua kawan-kawan yang saya sayangi.. =)

selamat tahun baru 2013..apa azam anda tahun ini??
saya berazam nak berjaya dalam kerjaya dan juga berazam nak kawen cepat-cepat..
kahwin pun berazam ke??? kih3..

btw, i told him, saya sayang dia harini.. first time cakap saya sayang dia..
how do i feel? ermmmm.. he needs to know what i feel.. and i need to know how he feels..
and yeah, my fb status has changed to in a relationship sbb single gives wrong assumption to certain people..

so, yes... im in a relationship with someone.. alah, sape2 yang ade my fb mesti da boleh agak sape..so, no need to spell his name here..

and yes, u can expect a very un informative, lenghty, post about my feelings later on.. ;p

have a good year ahead everybody.. i expect good news from everyone... =)

No comments: