tibe-tibe salah pulak?

selama beberapa bulan aku bawak kete jalan yang sama, dengan hadlaju yang sama.
xde orang cakap ape pun.

tetibe malam ni korang nak sumpah seranah aku bawak laju pulak.
dah korang pelahap sangat nk pasang bendera malam2 buta kat tengah jalan tu apehal pulak?
ada membantu parti korang menang ke pun?
membazir kan duit je..orang miskin ramai lagi yang berlapar..

dua-dua sama je..pas ke bn ke.. buat keje bodo...

Comments

Popular posts from this blog

DIY: veil nikah part 1

diy pelamin nikah part1