Wednesday, June 17, 2015

Be carefull what you wish for

Dulu. Masa dengan my ex. Die mmg xsuke expose aku kt kawan2 die.
Even kawan pompuan die pon die pilih2 je nak kenalkan dengan aku.

Kat fb susah sangat. Sampai bawak ke gaduh.
Bile aku tanya die why? Dir kata sebab nak lepas kawen macam konon bercinta lepas kawen.

Masa tu aku bingung. Aku kapel dengan die almost 7tahun. Tapi die nak orang cakap kami cinta lepas nikah?? Padahal aku duk cerita macam2 pasal die kat my frens. Duk pung pang2 kat fb pasal die. Boleh die jawab camtu?? Aku rasa macam tak tercapai otak aku nk pikir.

Pastu mula cerita gaduh sampai kami clash.

Tapi masa suami tnya kenapa clash dengan my ex. Sebab utama adalah. Die janji nak bawak parents die dtg jumpe my parents two times. Tapi dua2 tak jadi. Sedangkan aku dah excited cerita kat my frens semua. Last2 sampai dah tak rasa berharap pada dia. Sampai rasa kat mana hujung hubungan ni. Macam xde pengakhiran.

Last2 tuhan bagi aku jumpa suami aku sekarang dan xdelah jugak bercinta lepas kawen sebab jarak masa tunang masa january 2013 dan kawen june 2013 tu lama jugak dan boleh dikatakan kami bercinta masa itu.

Sebab tu orang kata be carefull what u wish for.
You never knew if it comes true.

No comments: