Just wow

Wow.. macam2 benda org jual tru facebook and instagram.
Tapi harini baru aku jumpa orang jual minyak pengasih..

Apa aku rasa?
Kadang2 aku rasa macam sesetengah manusia ni memang tak tahu agama or saje dah xkesah asalkan dapat wang??

So your husband ade perempuan lain??
Itu dosa die. Yang kau nak pergi tambah dosa syirik kat diri sendiri what for???

Kenapa benda2 macam ni di zaman serba moden ni masih ade??
Pastu siap letak. Jangan lupa bersyukur pada Allah. Kita cuma berikhtiar... aku xpahamlah.. benda2 macam ni.. xpayahlahhhhh...

Baca ayat2 alquran lagi elok ape...
Kalau kau guna minyak pengasih tu pastu suami kau sayang gile kat kau. Kau rasa puas hati ke dengan sayang yg tak ikhlas gitu???

Kita ni tak boleh nak paksa orang sayang kita atau benci kita.
Tak boleh nak paksa orang bertanggungjawab atau menghargai apa2 sahaja. Ustaz ade pesan. Isteri2 kalau nak suami berubah. Jangan susah2. Ubah diri sendiri dulu. Banyak berdoa. Insya Allah.

Kalau doa makbul alhamdulillah.
Kalau doa belum makbul alhamdulillah jugak. Sbb tiada doa yang tidak terbalas. Kalau bukan di dunia. Ganjaran di akhirat.

Comments

Popular posts from this blog

DIY: veil nikah part 1

diy pelamin nikah part1