Friday, June 26, 2015

Tiba tiba

Tibe2 malam ni aku rasa sedih sgt.
Tibe2 aku teringat pasal my birthday.
Yang suami aku tak ingat lansung.

Kadang2 bila aku rasa mcm tak disyangi dan dihargai.
Aku cuba jugak fikir. Adakah aku ni tak cukup menyayangi dan menghargai orang lain?

Tipulah kalau aku tak terasa.
Memnag aku terasa. Lagi2 masa anniversary kawen husband buat benda sama. Dua kali terasa

Aku bukan nak hadiah. Sebab aku tahu husband selalu bagi apa je yg aku nak.

Aku just nak sebuah ingatan. Dalam setahun tu ade dua kali je aku harap husband bole buat something special. Instead of habiskan masa dengan kawan2 die dekat gym..

Tapi susahnya aku nk cakap semua ni kat die.
Pendam dan nangis bila teringat. Thats me.
Hopefully one day he will read this.
And know what i feel.

No comments: