Friday, September 19, 2014

mesin rumput

Sedih sangat rasa..

Harini ade orang datang meain rumput kt depan rumah..

Runah kami ni da mcm hutan.
Punyelah susah nk cr orang yg sanggup mesin rumput ni..

Mintak tolong abah saya cari orang baru ade yg nak datang.

Lepas siap sume. Saya tengok and bajet mcm mahal jugakla sebab die settle sume.

Bile tanya harga die jawab rm80 je. Ya Allah.. rasa sedih sangat.. orang kerja keras tapi tak harapkan banyak pon.

Rasa nk suh die datang every weekend je. Bole tolong die.. bile berniaga ni.. duit macam takde makna sangat.. ambik apa yang perlu untuk makan dan hidup sahaja.

Rasa bersyukur sbb Allah pilih saya dan suami untuk susuri kehidupan sebagai saudagar.

Dalam setiap doa. Saya mintak pada Allah supaya beri saya peluang untuk berniaga. Dan beri peluang kepada saya untuk mengikut sunnah nabi..

No comments: