Tuesday, April 7, 2015

My ex and husband exes.

Harini cakap dengan husband. Pasal ex die..hehehe

Tadi tibe2 je aku kuar cite pasal insecurity. Bagitau die dulu before kawen, masa kapel. Selalu bimbang yang my ex akan berubah hati. Sebab hati ni senang sangat berubah. I am so insecure with myself.

Husband pulak cakap die jenis yang kalau da tau tu gf memang taulah die sayang. Xde insecure pebenda entah. Kecuali gf die ade orang lain. Sooo whateverlah. Boleh cari orang lain.

Husband cakap die dulu mmg xbole perempuan curang. Sekali curang mmg xtunggu lama.

Me pulak gaduh macam mana pun mesti baik balik dengan my ex. Aku xmacam die. Banyak kapel2. Aku dulu in one long relationship dengan one person je. Tapi ade jugakla skandal2. Bila kantoi my ex mesti maafkan. Samalah aku pun kalau kantoi apa2 belah my ex. Mesti akan maafkan.. walau apa jadi pon mesti baik balik. Dulu masa aku kawen ramai yg terkejut sebab lama sangat dengan my ex. Last2 kawen dengan orag lain. Husband boleh jawab.. alahhh. Jodoh kan.. kawan die kapel tahun2 jugak. Kawen org lain.

Husband cakap dulu die jahat. Aku cakap aku jahat gak sebab tu Allah bagi kita kawen. Baik sama baik. Jahat dengan jahat. Husband cakap tapi die jahat sangat. Aku cakap xpelah. Da jadi pasangan aku terima semuanya. Sebab die pun terima semuanya aku. Jahat aku semua aku cerita sebelum kami tunang dulu lagi. Sikit pon die tak melenting. Masa tu die boleh cakap die sayang aku walaupun aku baru lepas bagitau pasal keburukan aku. Masa tu terharu sampai menitik air mata sbb aku expect die akan sentap dan maybe merajuk or tak contact aku dah..hehe

Husband pulak dulu playboy sangat. Da putus terus ade orang masuk daun. Date dgn pramugari la. Bla3. Tapi okayla. Atleast aku bole cakap dengan my husband pasal benda2 gini. Sebab cakap pon benda yg lepas. Bukan diri dia sekarang. Juga bukan diri aku sekarang. So rasa lega jugak sebab bole cakap pasal benda2 sensitif gini dengan my husband. Rasa macam wow coolnya husband aku ni..hehege

Tapi bukan selalu la. Setahun sekali bolehla...

No comments: