Monday, May 11, 2015

Chef ke sekarang?

Sejak dua menjak aku rajin masak lepas morning sickness aritu makin sedap pulak masakan aku.

Buktinya??

Husband mula2 suap sampai habis nasik die puji cakap sedap.. pastu siap tanya aku ingat tak camne aku masak... hahaha

Apa nak ingat. Aku gugel je sume resepi tu.
Pastu screen shot.
Time nak masak follow jela resepi..hehehe

Zaman dah moden.
Hidup dah senang. Kalau zaman dulu nak masak apa2 kenalah call mak ke adik ke tanya camane resepi.

Sekarang ni rasa teringin je bukak je google. Pastu pilih resepi yang minimum bahan2. Sebab the lesser the ingredients. The less thing that can go wrong.

As for tonite aku masak ayam masak lemak cili padi nogori style. (Style menggulai xde guna bawang)

And sambal kentang ikan bilis pedas.

Licinnnnn husband makan sampai jilat pinggan.

Tu aku masak aambil nyanyi lagu adele je tu.hik3

No comments: