Wednesday, May 13, 2015

Dua hari lagi

Salam semua.
Harap semua tengah happy. Sihat. Bahagia.

Aku tengah sakit. Batuk2. Selesema.
Dan masih ade 2 hari sebelum pembukaan kedai di parkson dan masih tiada pekerja.hahaha. 😑😑😑😑

Harini pergi ambik tudung yang dijahit tepi di kota bharu. Actually husband je yg pergi ambik sbb aku xlarat nk keluar rumah..huhu

Label yg tempah 500 keping haritu dah habis sebab dah oder untuk product di kl. Tapi nasib baik dah tempah awal2 seminggu lepas. Tempah 1k terus senang sikit.

Esok pagi kena ambik barang yg sampai dengan bas. Awal2 pagi sebelum subuh lagi.

Nak kena pegi jumpa management parkson utk bayar balance deposit.

Kena pergi pejabat pos sbb aku da jual bokitta aku 2 pcs sebab nak beli brg2 utk mekap pengantin. Huhu. Since aku pon da kurang pakai kan. Aku jual yg aku paling jarang pakai..

Ala xpelah. Nnt bole beli baru.. no worries. Just xnak guna duit belanja sekarang sebab perlu simpan untuk labor n sume2. Thats why cr jalan lain utk acquire money..huuuu

No comments: