Tuesday, May 5, 2015

Perempuan. Yang macam aku

Perempuan..
Kalau update status kat fb.
Xkesah pon kalau org lain xbaca.

Asalkan bf/suami baca and like and comment.
Zaman sekarang ni sosial media ni some kind of nafkah batin jugakla.

Bagi perempuan macam aku.

Maksud aku bukanlah nak tunjuk kau happy lovey dovey 24jam sehari setiap hari. Cuma macam kalau otang lain yang nak masuk jarum tu tengok.

Ooo..die ni ade wife ni.. ni yang selalu komen fb die ni..
Oooo..die ni husband die selalu komen kat fb ni.

Lebih kurang macam tu la.

Perempuan. Yang macam aku ni kadang2 tak mampu nak luahkan semua benda walaupun suami da tanya one to one. Persoalan bermain di minda sampai satu tahap aku tulis je. Sometimes aku akan wasap. Sometimes update status fb kalau sesuatu yang tak membuka masalah keluarga la.

Pandai2la beb. Takkan kau nak post masalah dengan family in law kat fb.??? Agak2 la. Kang benda besar kuman jadi besar pulak.

No comments: