Sunday, May 24, 2015

Hi guyssss..
Lama tak menulis. I have been soo busy these past few days.

Plus im sick. Demam. Batuk.selesema. muntah. Sakit sendi and terbaru badan dah naik rashes.

Husband was worried that it might be dengue.
Last night went to the clinic at 1 a.m sbb badan start naik.bintik2 last night.

Buat denggi test on da spot. Alhamdulillah negatif. Tapi doc cakap kencing tikus pon simptom sama. But he just gave me antibiotik dan ubat batuk. If still ade muntah2 bila antibiotik habis kena checkup lagi sekali.

Since im preggy. Kalau betul kes denggi. It will be a big case sebab melibatkan baby dalam kandungan. National case. Thats what the doc said. As for me. I just nak jadi sihat. My body is aching all over..

And i slept 24hours perday since ubat batuk kena consume 3times daily. Sooo. Baru nk sane. Dah mami sbb ubat balik..

Please pray for my well being. As for now. Bintik2 still ade. Demam still ade. Pening kepala. Cuma sakit sendi da kurang sikit.

No comments: