Tuesday, May 12, 2015

Semangat sikit boleh?

I ended 1 dis 2014 last year with one year achievement dengan ade 8 org staff seyf amalin hijaab n seyf amalin clothes.

Dan dua orang staff green galaxy. (Yang ni bukan ade kene mengena dengan aku pon sebenarnya.hahaha. ini husband punya hal)

Dan sekarang ni masih lagi 8 org staff. Cuma insya allah dengan bukak lagi satu kedai di parkson akan tambah lagi 2 orang. Dah 10 orang. Alhamdulillah. Harapnya aku da mampu ringankan beban 10 orang yang mencari rezeki halal.

Target aku untuk 1 disember 2015 ni. Untuk menandakan 2 tahun berniaga.

1. Aku nak ade 20 orang staff.
2. Aku nak ade 7 buah kedai kecik
3. Aku nak ade sebuah butik sekali dengan production kecil2lan
4. Aku nak up and running my online business dalam 60%

Insya allah.. kena tulis besar2 letak tepi katil.
Tak boleh nak aim banyak2 sebab berpantang je dah 100 hari. Nanti nk kena handla baby seyf lagi..

Btw husband nak tukar nama seyf amalin hjjaab. Sebab nak tukar strategi meniaga. Aku just terfikir byseyf utk nama baharu.

Nak mulakan legasi seyf ni. Dengn lahirnya baby seyf ni. Our legacy will begin. And long after this. Semua orang akan kenal seyf amalin as one of the big names in perniagaan. Dan aku akan cuba jadikan syarikat ni sebuah syarikat yg shariah compliance. Dpt membantu orang2 susah untuk ada pendapatan. Dan macam2 lagi yg aku tak sempat nak fikir lagi.

Srbab duk pikir xde pekerja lagi kat parkson..hahaha.. apo nak jadi ni..
Barang utk kedai baru on belum order.
Expect nak settle apa yg boleh settle harini tapi aku demam lah pulak. Kepala berdenyut2. Haish... kifarah dosa mengumpat banyak sangat kot...huhu

Okaylah. Aku doakan kita semua dapat capai impian masing2. Sihat dan brtenaga utk hadapi hari2 mendatang.

Dimurahkan rezeki oleh Allah dan sentiasa gembira dan sentiasa mengejar syurga. Aminnn

No comments: