Friday, December 21, 2012

Harini dalam sejarah

harini (20/12/2012 even this post is publish on 21/12/2012) first time aku buatkan air milo panas untuk seorang lelaki..

OH MY GOD!!! dont u know how special u are??? heeeeee

harini die datang rumah, jumpa ayah aku.. ni first time die datang..mak suruh aku buatkan air.. aku terus bagitahu mak die da kenyang. padahal die tak makan pape pun lagi...heheh

then my mom cakap or sebenarnya laung kuat-kuat. "suruh adik buat, awak bawak keluar je air tuu.."

mak, perlukah cakap kuat-kuat???  T_T

then aku masuk dapur, da nampak adik aku siap2 nak buat air, tapi perasaan terbit dari dalam hati nurani, sanubari aku yang aku nak buat sendiri air tu.
"takpe, bia aku je buat air tu. aku nak buat sendiri." terpacul ayat tu dari mulut aku..

first time kot, aku buatkan milo panas..sebelum ni aku buat teh o ais je..tu pun mostly yg recyle je. mak aku da buat teh o siap-siap. aku just tambah gula je sbb nak letak ais. memang bagus sangat pompuan neh..hehehehe

aku pun tak tahulah kenapa tadi tapi memang aku nak buat sendiri air untuk die.. aku nak die minum air yang aku buat dengan hasil tangan aku sendiri. eceh, buat air je pun, over lak aku nehhh... aku pulak punyalah struggle kat dapur nak buat air yang paling sedap sebab nak bagi die minum.. sweet tak macam ni???hehehehehe

tapi oleh sebab mak aku da laung kuat-kuat sebelum tu, die tak percaya yang aku buat sendiri air tu.. takpe awak..nanti awak baca blog saya ni baru awak tahu yang saya buat sendiri air milo tu tau. and awak orang pertama rasa milo panas yang saya buat. heeeeeeeeee

so, 20/12/2012 saya buatkan air untuk awak.. dan awak boleh tulis dalam diari, harini awak datang rumah dan jumpa ayah saya...^_^

p/s: sebelum balik tadi die pesan:

"amal, nanti ayah saya ada sekali, amal kena buat air tau.. jangan cakap tanak macam tadi..tau? tau?"

hahahahahahahaha... >.<


gambar grad baru dapat harini..betapa rindunye kat kawan-kawan..naseb baik pasneh leh jumpa balik cam dulu even for a day. insya allah..

No comments: