Tuesday, March 17, 2015

escape plan fail

Sebelum ni aku da buat escape plan aku sendiri.

If god forbid. Husband aku kawen lagi sorang. Aku akan undur diri. Bukan jenis aku nknshare2. Aku pon da bgtau ie. Kalau aku syg die sorg je tapi die tak bole nak syg aku sorang then better aku cari org yg mampu bagi benda sama kat aku.

Gitulah.. acah2 macam hati kental. Buat keputusan pakai akal semata. Then semalam aku bgtau lagi sekali. Then aku rasa sedih sangat. Sebelum ni aku bagitau die before preknen xdelah sedih sgt.

Cuma kali ni rasa mcm terover pulak sampai nangis2. Aku pon xfaham. Boding laki bini bile ade anak ni die lain sikit. Aku pon dpt rasa yg husband mcm concern sgt pasal aku. Nampak yg die always give the best utk aku n future baby.

So. Tu la aku nk cite. Aku sekrg ni sedih manyak.

No comments: