Thursday, March 19, 2015

nasihat seorang kawan

I have a friend..

dulu before kawen i was in this state of waiting for a prince charming. Konon2 akan datang dengan kuda dan selamatkan aku yg miserable masa tu.

The  die bagitau aku.
kau tunggy prince charming tapi kau expect prince charming tu hari2 datang dengan kuda bawak kau pergi. Die akan datang sekali je. Dan lepas tu kau kena expect real life. Takkan benda tu nk jadi hari2.

Masa tu aku degil. Aku nak prince charming aku tu buat sweet kat aku hari2. Macam akulah princess yg die tunggu dalam hidup die.

Now. Lepas kawen. Aku terbawak dalam kesibukan harian. Dah xpikir pasal prince charming naik kuda whatsoever. Aku just bimbang yg aku tak cukup baik for my husbaNd. Bimbang yang dia akan rasa aku ni kurang serba serbi.

Aku just nak jadi that princess yang naik kuda selamatkan prince die. Make a good home for him. Jadi penyokong terhebat dia. Tengok dia berjaya dan always give him whatever he wants.

Dan sekarang ni dapat be together pon rasa macam sweet. Kami too busy.. life after married is busy.
atau lebih tepat aku terlalu busy dengan telefon. Sedangka  xde apa pun online ni. Bukan ade order online pon. Not yet.

No comments: