Thursday, March 12, 2015

im in love!

Aku rasa macam ahhhh.. in love sangat..
xpenah ade org layan aku mcm ni..
komen kat fb. Instagram. Semua berbalas.
dan dengan reply yg sangat swweet..

Aku just tanya okey x bag ni for my birthday present?
And he said.. omeyyy sangat... omeyyyy kau tau.. dahlah kat ig..
munge2 pulak rasa hati aku ni..

lagi 3bulan. Nak anniversary kedua.
Betulla orang cakap anak ni pengerat kasih sayang.
aku rasa husband overdose sweet ni pon sbb aku preggy. Hehehe.

Die asyik kesian je dekat aku sbb aku asyik tak sihat.
and we cant wait for this baby to arrive.
rasa macam come out now baby.. okey. Not now coz that would be unsafe. Come out when it safe and before you got too big for mommy to carry around.

dulu masa aku mula2 kenal husband. Die wangiiiii sangat ya ampunnn. Sampai kawan aku panggil die kedai perfume bergerak.

Now.... takyah citelah..kurang about 70%.
So beberapa hati lepas aku bagitau die.. bie dulu bie wangi sangattt. Now da xwangi.. i wish you can be like before...

Pastu kau tau. Malam nk tido die datang sebelah bau minyak wangi macam nak gi semayang jumaat. Hehehe. Aku suke. Suke sebab wangi...wiiiii

No comments: