Monday, March 23, 2015

energy

Aku adalah satu jenis manusia yang keinginan berubah2.

Harini aku ingin jadi surirumah.
eaok mahu jadi makeup artist.
lusa mahu buka satu butik.
dan macam2 lagi.

Husband pulak jenis yang tak pernah cakap no.
bie. Yang nak beli langsir sbb nak cantikkan rumah. Sambil tunjuk satu langsir Kat die.

He will be warna ni tak cantiklah yang. Cer tengok yang lain.

Lepas aku order. He will be. Yeay... pasni rumah kita cantikk.. kalau aku cakap nak masuk kelas mekap pulak. He will say. Baguslah yang nanti lepas ni yang bole mekap lawa2 lagi n bole terus jadi mak andam.

Kalau bab business lagilah. Bole cakap dari pagi sampai malam. Die tak pernah nak cakap aku ni semangat sekejap or watever walaupun sbenarnya aku mcm tulah. Die mmg supporter yg hebat.

Cakap je nak buat apa. He will be my biggest supporter. And i try to be that for him too.kalau die nak apa2. I will always say. You got it bie. aku pon xtau mana die dapat semangat hari2. Everyday is just full of energy while aku pulak pemalas nak mampppssss..huuuuu

No comments: